Jump to content
과거의 기술자료(읽기 전용): https://tech.devgear.co.kr ×
과거의 기술자료(읽기 전용): https://tech.devgear.co.kr
  • 0

PC 고장으로 재설치 하려고 합니다.


정종필

질문

안녕하세요.. 

사용중이던 개발PC 가 최근 수시로 다운증세를 보여 교체해야 하는 상황에 왔습니다. 

설치증가 요청을 엠바카데로 본사에 보내고 다음과 같은 회신을 받았습니다. 

We received your request to increase the registration limit for your serial number ****-******-******-****. Unfortunately, there is not an active support and maintenance agreement for this license. Licenses without active maintenance are not eligible for technical support and this includes increasing the registration limit for your license. 

Historically, we provided limited support for activities such as changing registration limits as a courtesy.  Going forward registration limit changes will have to be approved by Renewals. We are working to provide a more automated way to facilitate this service in the future or eliminate the need for it altogether.

I have copied the renewals team in this email response (renewals@idera.com). Your renewals representative will be able to assist you with options to renew your support and maintenance, as well as facilitate the necessary registration increases.

Please, be advised that we will close this case #01010351. 

도움을 주실 수 있을까요 ?

이 댓글 링크
다른 사이트에 공유하기

4 answers to this question

Recommended Posts

  • 0

안녕하세요 데브기어 손보라입니다.

 

항상 델파이를 사용해주셔서 감사합니다.

델파이를 꾸준히 사용해오셨으므로 라이센스 정책은 아실 듯 합니다.

제품의 업데이트 서브스크립션이 유지되어 있는 제품에 대하여 엠바카데로 지원팀의 지원을 직접적으로 받으실 수 있습니다.

등록 횟수 증가를 요청한 제품은 2017년 08월 24일 업데이트 서브스크립션이 종료되었습니다.

엠바카데로 지원팀에 직접적인 지원을 받을 수 있는 권한은 없으며, 데브기어에서 전달해주신 case 번호를 이용하여 엠바카데로에 재요청을 하였습니다.

재요청을 받은 엠바카데로 담당자가 case를 확인 후 지원 여부를 결정하게 됩니다.

지원 결과가 나오면 이 글의 댓글로 공유해드리겠습니다.

 

감사합니다.

이 댓글 링크
다른 사이트에 공유하기

  • 0

 저도 받았습니다.  확인해주세요.

Hello Poong,

We received your request to increase the registration limit for your serial number xxxx-xxxxx-xxxxx-xxxx. Unfortunately, there is not an active support and maintenance agreement for this license.

Historically, Support provided limited support for activities such as changing registration limits as a courtesy.  Going forward registration limit changes will need the approval of your Account Management Team (renewals@idera.com).  We are working to provide a more automated way to facilitate this service in the future or eliminate the need for it altogether.

Please, be advised that we will close this case #01011621.

Sincerely,

Erdie Sabenorio
Technical Support Engineer

이 댓글 링크
다른 사이트에 공유하기

  • 0
17 분 전, Blade Baek said:

저도 받았습니다.  확인해주세요.

안녕하세요 데브기어입니다.

등록 횟수 증가 지원을 요청하신 라이센스의 업데이트 서브스크립션 계약은 2018년 02월 26일 시작되어 2019년 02월 25일에 종료된 것으로 확인됩니다.

해당 건에 대하여 엠바카데로에 재요청을 진행해드리겠습니다. 관련 지원 여부 결과를 받게 되면 결과를 공유해드리겠습니다.

 

2023년 08월 25일까지는 제품 구매 시 20% 할인과 1년 업데이트 서브스크립션 추가 제공으로 총 2년의 업데이트 서브스트립션이 제공되는 프로모션이 진행 중입니다.

만약 업데이트 서브스크립션 유지나 신규 버전 사용, 또는 라이센스 수량 추가 확보가 필요하다면 08월 프로모션을 이용해보시기 바랍니다.

- 프로모션 페이지: https://www.devgear.co.kr/radoffer   

이 댓글 링크
다른 사이트에 공유하기

이 토의에 참여하세요

지금 바로 의견을 남길 수 있습니다. 그리고 나서 가입해도 됩니다. 이미 회원이라면, 지금 로그인하고 본인 계정으로 의견을 남기세요.

Guest
이 질문에 답변하기...

×   서식있는 텍스트로 붙여넣기.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   이전에 작성한 콘텐츠가 복원되었습니다..   편집창 비우기

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...

중요한 정보

이용약관 개인정보보호정책 이용규칙 이 사이트가 더 잘 작동하기 위해 방문자의 컴퓨터에 쿠키가 배치됩니다. 쿠키 설정 변경에서 원하는 설정을 할 수 있습니다. 변경하지 않으면 쿠키를 허용하는 것으로 이해합니다.