Jump to content
과거의 기술자료(읽기 전용): https://tech.devgear.co.kr ×
과거의 기술자료(읽기 전용): https://tech.devgear.co.kr
  • 0

재질문입니다. 포맷후 설치 라이센스 문제


이서준

질문

Hello Lee,

This is Estefany from the Embarcadero IDERA Technical Support team.  I am contacting you regarding Case # 01129340 - Registration Increase Request

We received your request to increase the registration limit for your serial number (시리얼키). Unfortunately, there is not an active support and maintenance agreement for this license.

Going forward registration limit changes will need the approval of your Account Management Team (renewals@idera.com).  We are working to provide a more automated way to facilitate this service in the future or eliminate the need for it altogether.

Please, be advised that we will close this case #01129340.

Sincerely,

Estefany Mejias
Technical Support Engineer

To log a support request online please go to
http://www.embarcadero.com/support
ref:!00D300HwR.!500Vq06ZFVO:ref

 

/////////////

기존에 커뮤니티에디션이랑 엔터프라이즈???용이랑 시리얼키 헷갈려서 메일을 보냈습니다.  엔터프라이즈용으로 포맷후 재설치 증가 요청했는데도 승인불가네요...

 

이것도 해결 방안이 없는건가요??

이 댓글 링크
다른 사이트에 공유하기

3 answers to this question

Recommended Posts

  • 0

안녕하세요 데브기어입니다.

 

공유해주신 내용 중 case 번호를 확인해보니 커뮤니티 에디션이나 무료 평가판 라이선스가 아닌 정식 구매 라이선스네요.

정식 구매 라이선스의 경우 제품의 업데이트 서브스크립션이 유지되어 있다면 엠바카데로 지원을 직접 받을 수 있습니다.

그러나 해당 시리얼번호는 업데이트 서브스크립션이 2021년 05월 종료되었으며, 데브기어에서 엠바카데로에 요청하여 횟수 증가를 받을 수 있도록 지원해드리겠습니다.

엠바카데로로부터 답변을 받으면  증가 요청을 신청하신 이메일 주소로 지원 결과를 공유 드리겠습니다.

이 댓글 링크
다른 사이트에 공유하기

이 토의에 참여하세요

지금 바로 의견을 남길 수 있습니다. 그리고 나서 가입해도 됩니다. 이미 회원이라면, 지금 로그인하고 본인 계정으로 의견을 남기세요.

Guest
이 질문에 답변하기...

×   서식있는 텍스트로 붙여넣기.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   이전에 작성한 콘텐츠가 복원되었습니다..   편집창 비우기

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...

중요한 정보

이용약관 개인정보보호정책 이용규칙 이 사이트가 더 잘 작동하기 위해 방문자의 컴퓨터에 쿠키가 배치됩니다. 쿠키 설정 변경에서 원하는 설정을 할 수 있습니다. 변경하지 않으면 쿠키를 허용하는 것으로 이해합니다.