안녕하세요, 컴퓨터 포맷 후 재설치를 하려고 하니 설치 횟수가 다 되어 설치가 되지 않고 있습니다.
그래서 tech 페이지에 안내 된 방법대로 횟수 증가를 요청하였으나 아래와 같은 메일을 받을 수 있을 뿐이었습니다.
We received your request to increase the registration limit for your serial number xxxx-xxxxxx-xxxxx-xxxx. Unfortunately, there is not an active support and maintenance agreement for this license.
Historically, Support provided limited support for activities such as changing registration limits as a courtesy. Going forward registration limit changes will need the approval of your Account Management Team (renewals@idera.com). We are working to provide a more automated way to facilitate this service in the future or eliminate the need for it altogether.
Please, be advised that we will close this case #00979918.
당장 개발에 사용하여야 하는데 사용할 수가 없어 불편을 겪고 있습니다. 도움을 부탁드리겠습니다.
질문
Michael
안녕하세요, 컴퓨터 포맷 후 재설치를 하려고 하니 설치 횟수가 다 되어 설치가 되지 않고 있습니다.
그래서 tech 페이지에 안내 된 방법대로 횟수 증가를 요청하였으나 아래와 같은 메일을 받을 수 있을 뿐이었습니다.
We received your request to increase the registration limit for your serial number xxxx-xxxxxx-xxxxx-xxxx. Unfortunately, there is not an active support and maintenance agreement for this license.
Historically, Support provided limited support for activities such as changing registration limits as a courtesy. Going forward registration limit changes will need the approval of your Account Management Team (renewals@idera.com). We are working to provide a more automated way to facilitate this service in the future or eliminate the need for it altogether.
Please, be advised that we will close this case #00979918.
당장 개발에 사용하여야 하는데 사용할 수가 없어 불편을 겪고 있습니다. 도움을 부탁드리겠습니다.
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